שליפה מהירה יותר של מידע קריטי
כולל אפשרויות ויזואליזציה שיקלו על תהליך ניתוח הנתונים וקבלת ההחלטות
מימוש פרסונליזציה לסוגי הלקוחות ומסעות הלקוח השונים
ובכך להגדיל את המכירות, ממוצעי העסקאות, יכולות השימור ועוד
חסכון בזמן ומשאבים וקיצור ודיוק תהליכי העבודה
גם שלכם/ן וגם של העובדים שלכם/ן. מכאן גם תוכלו להגדיל את הפרודוקטיביות והרווחיות של הארגון
ניהול קשרים איכותיים יותר עם הלקוחות השונים ועם העובדים/ות
תוך שיפור חווית הלקוח וחווית העובד
הגדלת תחושת השליטה שלכם/ן
כולל מידע שקוף וזמין על ביצועי העובדים שלכם/ן שיאפשר קבלת החלטות מהירות ומבוססות דאטה אשר יגדילו את היעילות והפרודוקטיביות של הארגון
יצירת סטנדרטיזציה של נציגי השירות במוקדים
כולל הגדרת תהליכי מעקב, תסריטי שיחה להתמודדות אחידה ובריאה יותר עם הלקוחות
הבנה טובה יותר של תהליכים נדרשים
כולל תוכניות הכשרה נדרשות ודגשים, שיאפשרו גיבוש תכנית פעולה לשיפור וטיוב איכות העבודה וחווית לקוח הנגזרת ממנה
אלטרנטיבות חדשות שלא חשבתם/ן עליהן
שדרוג במקום החלפה, הטמעה והתאמה של מודולים לתחום הפעילות הספציפי של החברה שלכם/ן, הטמעת מודולים חדשניים לשיפור תהליכי העבודה והפרודוקטיביות ועוד
מנכ”לית משותפת בחברת IT Solutions. בוגרת יחידת ממר”ם. תמי מביאה עימה מעל ל-30 שנות ניסיון בניהול, יעוץ וליווי מאות פרוייקטים בתחומי מערכות המידע, טרנספורמציה דיגיטלית, אסטרטגיות מערכות מידע, הטמעת AI ועוד. מאמינה בשיח בגובה העיניים 🙂