היכולת למדוד את יעילות החברה וביצועיה
על כל מחלוקותיה וחלקיה השונים
היכולת לשלוט במידע כולל היכולת לצפות בעיות ולמנוע אותן
לפני שהן קורות או גורמות לנזק ממשי – תפעולי, עסקי וכלכלי
היכולת להתאים את המערכת לצרכים ולדרישות הספציפיות שלכם/ן
ותוך התחשבות במטרותיכם המקצועיות ובהתאם לעולם התוכן של החברה והסטנדרטים התפעוליים שלה
איתור מוקדם של תקלות וצמצום בלאי
צמצום משמעותי ועד מניעה של בלאי ונזקים תפעוליים, על ידי איתור וטיפול בתקלות מוקדם ככל האפשר
שליטה עסקית ושיווקית טובה יותר
עם יכולות ניתוח וחיזוי מגמות ובהתאמה גם בניית תוכניות עסקיות מתאימות וטובות
שיפור קבלת ההחלטות של מחלקות השיווק, הפרסום, השיווק והמכירות
כולל המלצות על הערוצים המועדפים והרווחים יותר כולל איתור הזדמנויות מכירה ושיווק וביצוע סקיילינג
הגדלת הרווחיות התפעולית
על ידי ייעול תהליכים מחד וגיבוש המלצות למהלכים עסקיים נכונים מאידך, בכל הגזרות ובכל המחלקות
מימוש פרסונליזציה
הן לעובדים והן ללקוחות החברה, בפלטפורמות ובנקודות במגע השונות במסע הלקוח, על-ידי שילוב של יכולות AI ו – Big Data